ارامش ابدی...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

ارامش ابدی...

بر تمام قبرهاى این شهر،بوسه بزن ...

 

 

شاید به یاد بیاورى کجا مرا جا گذاشتى….

 

 

من در تنها ترین قبر این شهر خفته ام

 

 

صداى کلاغها را نمى شنوى؟

 

 

دارند برایم فاتحه مى خوانند…!!



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت10:38---29 خرداد 1393

خوشا ب حالت حوا...

خودت بودی و آدمت...

وگرنه آدم تو هم ب هوای دیگری می رفت...


ترلان
ساعت18:40---9 ارديبهشت 1393
تو دست در دست دیگری...
من در حال نوازش دلی که سخت گرفته از تو و مدام بر او تکرار میکنم “نترس عزیز دل، این دست ها به هیچکس وفا ندارد”


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:59---6 ارديبهشت 1393
به روی زندگی دو خط زرد می کشم

و چشم عاشق تو را که گریه کرد می کشم

تو رفتی و بدون تو کسی نگفت با خودش



که من بدون چشم تو چقدر درد می کشم . . .


پژمان
ساعت16:25---5 ارديبهشت 1393
آزارم میدهد زندگی ...

وقتی درد درونم را میدانم ...

اما راهی جز صبر ندارم !!!



ممنون از حضورتون
پاسخ:خوش اومدی


ترلان
ساعت15:02---4 ارديبهشت 1393
امشب تمام گذشته ام را ورق زدم:
پر از لحظه های سیاه، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری، دلتنگی افسرده،
خاموشی، سکوت، اشک، سوختن.... چیزی نیافتم.
نفرین به بودن وقتی با درد همراه است


مائده
ساعت19:53---3 ارديبهشت 1393
دلم میخواهد از این به بعد





هر کی گفت دوستت دارم





برم بغلش سرمو بذارو رو شونش





اروم بگم:





ساکت شو عوضی





خسته شدم از این همه دروغ!


مائده
ساعت19:53---3 ارديبهشت 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 23:35 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه